Nieuws

ME ontruimt vak met PEC-fans bij IJsselderby om gezichtsbedekking

De Mobiele Eenheid is uitgerukt om het uitvak met supporters van PEC Zwolle te ontruimen bij de IJsselderby. De fans weigerden gezichtsbedekking te verwijderen en evenmin uit eigen beweging de tribune in het stadion van Go Ahead Eagles te verlaten, ondanks herhaalde oproepen. Alle supporters van PEC worden in bussen terug naar Zwolle gestuurd. Daarna moet het duel alsnog beginnen.

De aftrap in de Adelaarshorst was door het gedrag van de fans van PEC al uitgesteld. De club uit Zwolle mocht het maximale aantal van vierhonderd supporters meenemen naar Deventer, maar er waren wel gerichte afspraken gemaakt tussen beide clubs en de lokale autoriteiten. De wedstrijd was alleen toegankelijk zonder gezichtsbedekkende kleding, waaronder nekwarmers.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

ANP

Reacties

What's your reaction?

Leave A Reply

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Related Posts

Load More Posts Loading...No More Posts.